Träning, tatuering och tokskallar

Nu återhämtad efter helgen ;). Eller så har jag jobbat som en galning och fått fixa hästeriet som strulat järnet och det blev en halvbra lösning men inte optimal. Hade tänkt träna men inte sjutton har det blivit av. MEN jag fick hem Olgas bok Styrka för kvinnor som jag ska läsa och använda träningsprogrammen ifrån. Jag behöver nytt program och få tillbaka träningslusten. MEN 5:2 går toppenbra och jag har gått ner ett kilo vilket känns sjukt bra!!

Seeen mina vänner så bestämde jag mig för några dagar sen för en gaddning. Gav lite förslag och fick en skiss som jag är nöjd med. På lördag blir det en dag av tatuering och hårfärgning, de ni :D. Dock inte jag som får färg annat än i huden utan jag ska ge mig på en ombrefärgning samt en toning på dottern och när jag slängt i färgen så är det min tur. 

Liiite pirrigt denna gång för jag ville bara ha en. Jag hade ingen tanke, ingen mening med den som med de andra. Sa det åt han som gör den och han bara äääh sluta svamla det behövs inga budskap. Okej då sa jag. Men när vi pratade om det och med tanke på vad jag ska göra så blir det ändå en sorts hyllningsgadd, till pappa. Han har en tatuering från sextiotalet som sett sina bästa dagar så jag ska ha en modernare variant av samma motiv och på samma ställe :).

I övrigt är det rätt rörigt här i idyllen med en massa löst folk som inte kan bete sig, tom nära mig! Kan säga att det är fööör nära!

 

4 tankar om “Träning, tatuering och tokskallar

Lämna en kommentar