Mot gruvan

Det är alltid superenkelt att boka pass i förväg, i teorin är allt lätt och enkelt. Trots att jag sovit närmare 12 timmar är jag astrött. Igår kväll var jag så trött så jag höll på att dö och låg från ungefär femtiden och kollade på Bergmans video på SVTplay. För filmnördar som mig är det värt att se. Avrundade kvällen med den segaste tolkningen av Wuthering heights i mannaminne, men jag såg den färdigt innan jag la mig ner och dog.

Nåja kaffet uppdrucket och om dryga tio timmar är jag hemma igen på soffan och dör inför ett till pass på söndag. Ett gäng vitaminpiller och annat uppiggande så ska det här gå vägen..bara fyra arbetspass sen ledig i fem dagar!

Jag har ingen som helst vision att det kommer bli en mjukstart idag, brukar vara asmycket folk…le och se glad ut och tänk bara elaka tankar inte säga dom 😉

Lämna en kommentar