Otroligt så rätt allt blir

Inget spännande att rapportera alls. Inga missöden med bilen, ingen mr Charming som dykt upp på trappsteget under natten. En helt vanlig jävla fredag alltså MEN jag tycker ändå att det är av yttersta vikt att berätta att jag promenerat till och från jobbet. Det betyder dessutom att jag stigit upp i tid och låtit bli snoozknappen. Är inte det värt att notera så säg!

Känner mig sjukt opepp att jobba hela helgen. Jag tänker pengar, pengar, pengar. Det är kul med pengar och så får man slite lite för att dom ska landa på kontot. Problemet är att jag har glömt allt i princip. Vet inte ens om jag kan stämpla in. Dock hade jag visst kvar mitt anställningsnummer i minnet. Snacka om störd hjärna, den verkar inte ha vett att sålla ut gammal information. Behöver plats för det jag ska göra i ordinariejobb och inte en massa gammal skåpmat heller.

Jag är trött, less och vill sova en timme eller två men jag ska susa iväg till stallet och göra bort det. Återigen så känner jag mig så där sjukt duktig och präktig. Det är helt sanslöst vad jag liksom bara samlar vuxenpoäng idag. Törs jag ens säga att jag hängt tvätten också!

12 tankar om “Otroligt så rätt allt blir

Lämna en kommentar