Ingen ordning ännu

Det har varit ett gäng turbulenta veckor nu. Mer strul med ungen, så klart, autism och tonår är ingen enkel historia alls för dom själva och definitivt inte för föräldrarna. Det krävs en övermänniska att slåss för deras rättigheter samtidigt som dom själva inte förstår sin omvärld, sitt eget bästa eller hur andra påverkas. Att dessutom göra det helt ensam utan stöd från den andra föräldern är fan ingen walk in the park. Lång historia kort. Vi har bråkat jag och min avkomma och jag har varit rasande. Min unge, hennes far och skolan har fått några rejäla skopor sanning och jag mår bara skitdåligt för att jag inte hanterat situationen på bästa sätt men å andra sidan orkar jag inte vara så förbannat förstående och pk hela tiden.

Jobbsituationen suger röv likväl som hemsituationen likväl som mitt obefintliga vuxenliv och så hästkraken mitt i allt. Bi firade 25 års kalas i veckan och det blir hans sista födelsedag. I sommar kommer jag att boka slaktdag och säga farväl till vår gemensamma tid tillsammans. Älskade men gamla trogna vän som ska få somna in innan smärtorna blir för stora.

Mitt inre kaos speglar min hälsa jag har haft feber och mått skit till och från i två veckor så idag åkte jag hem från jobbet för att vila och ta hand om mig så jag orkar med en helg i huvudstaden.

Om några veckor åter till Stockholm för att träffa mannen från förr. Jag skiter i hur situationen ser ut så jag bestämde att jag ska träffa honom för att se om det är så rätt som det känns trots omständigheterna. Jag är ego och tänker på mig själv och struntar fullkomligt i allt som inte är rätt. Jag gör anarki mot mig själv och all jäkla präktighet bara för att jag vill. Dessutom behöver jag annat än Big och jag. 

Så ser mitt liv ut och det är bara att leva med det.

Kommentera

