Hittills i veckan 

Slängde ihop ett hemmaprogram som ska göras varje dag. Tyvärr så är det mina hataattgöraövningar. 3×30 sek planka, 2×30 sek sidoplanka, höftresningar med handduk mellan knäna och 20 häldipp x 3. Ryggresning på boll 10 och stålmannen på boll 20 x 3. Bål och rumpövningar. Korta plankor pga taskiga axlar och jag ska öka med 5 sekunder nu när jag känner att de är stadiga.

Igår var jag trött så promenad byttes mot vila. Idag pw på 5 km det får duga fint. 

Måndag- program + 3 km springish + 20 min promenad.

Tisdag- program + 35 min promenad 

Onsdag – program

Torsdag- program + 50 min pw

I morgon är planen att testa springa igen. Steg 2 är gym och där köra Hiit-pass ala Mammafitness 1 dag i veckan + prom/spring och öka på med styrka med fokus på bål men även rehab för axlar.

När steg 2 blir vet jag inte men jag vet att mer än 2-3 dagar i veckan ids jag inte och dessutom klarar jag det inte rent fysiskt eftersom jag blir sjuk om jag tränar för mycket. Bara att inse att kroppen får styra.

Annonser

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s