Hittills i veckan 

Slängde ihop ett hemmaprogram som ska göras varje dag. Tyvärr så är det mina hataattgöraövningar. 3×30 sek planka, 2×30 sek sidoplanka, höftresningar med handduk mellan knäna och 20 häldipp x 3. Ryggresning på boll 10 och stålmannen på boll 20 x 3. Bål och rumpövningar. Korta plankor pga taskiga axlar och jag ska öka med 5 sekunder nu när jag känner att de är stadiga.

Igår var jag trött så promenad byttes mot vila. Idag pw på 5 km det får duga fint. 

Måndag- program + 3 km springish + 20 min promenad.

Tisdag- program + 35 min promenad 

Onsdag – program

Torsdag- program + 50 min pw

I morgon är planen att testa springa igen. Steg 2 är gym och där köra Hiit-pass ala Mammafitness 1 dag i veckan + prom/spring och öka på med styrka med fokus på bål men även rehab för axlar.

När steg 2 blir vet jag inte men jag vet att mer än 2-3 dagar i veckan ids jag inte och dessutom klarar jag det inte rent fysiskt eftersom jag blir sjuk om jag tränar för mycket. Bara att inse att kroppen får styra.

Kommentera

