Komihåglista

Trots eller på grund av ryggjäkeln så smyger jag igång med träningen. Kalendern är fullproppad med viktiga komihåg så här får jag dumpa träningsvärk och kampen mot latheten.

Jag har tjuvstartat för ca 2 veckor sedan med promenader på ca 30 minuter, det är gränsen av vad jag ids. Hatar att promenera men ska man gå så är hösten perfekt. Lite kyligare och klarare luft och så är det vackert speciellt på kvällen vid solnedgången. Dessutom är det roliga Pokemon i farten. Jag gör en hel flugsvärm på smällen helt enkelt. Motion, bra bok i lurarna, vacker miljö, kläcker Pokemonägg och fångar någon Pokemon här och var. 30 minuter går fort då och jag är lagom varm väl hemma så smidighetsövningar och stretch görs av bara farten. Fatta vad man får mycket gjort på en dryg halvtimme 😉. 

Nåväl jag svävade iväg där som vanligt. Förra veckan smög jag igång med bålträning. Plankor och höftresningar och sånt trist…lyssnar på bok samtidigt. Idag var jag på 20 minuters Pokejakt på lunchen och lyssnade vidare på Sookie Stackhouse-serien, nu på svenska. Bara för att tömma hjärnan.

Efter en sväng på tippen blev det träningskläder på och jag tänkte ta en springpromenadrunda med 70-tals musik i lurarna. Kläcka ägg och jaga Pokemon på det. Superhärligt ute, vacker solnedgång och så sprang jag nästan hela rundan. Värmde upp med bålövningar.

Slängde iväg denna snap.

2 thoughts on “Komihåglista

Kommentera

