Det där med att minska ner…

Jag vägrar visst somna. Det beror nog mer på att jag tränat sent än att jag snapchat med snyggot som jobbar natt. Kort resumé. Det blev ingen snabbdejt men Big ryckte in och tröstade mig…så pass bra att jag kom mig iväg mot Umeå nästan en timme senare än planerat. Hämtade upp en kollega i Piteå och körde halva vägen i snöyra både dit och hem.

På fredagen kunde jag ha träffat killen men av någon anledning blev jag lite asocial. Inte tillräckligt för nära midnatt blev det spontanutgång. Dansade massor och pratade med pojkar och flickor. Tyvärr var det flickorna som gav komplimanger om hur snygg jag var. Jag tror flickorna var på lyset :). Men det där andra glinet som skulle avpoletteras var där. Syrran drog upp honom till dans med oss. Lite flört, strykningar när ingen såg. Ett annat ragg var på plats och messade när jag kom hem. Glinet (vet inte om jag orkar besväret med att hitta nåt annat namn) och jag vi Snapchattade till fyra på morgonen och på dan innan han åkte på matchen. Skickade ett grattis till målet senare oxå.

Middag ute med son och ett barn för att sedan tillbringa resten av kvällen med att spela Pocemon som jag ändå inte förstår. Söndagsbesök av Big, alltså två gånger på en vecka är nog rekord sista tiden. Vi hann precis få på oss kläder och flytta oss till soffan innan barnet och exet kom. Exet tycker väldigt lite om Big. Men han hälsade iaf, det är ju ett framsteg efter 9 år.

I veckan har jag Snapchattat med den nya och han har fått i uppdrag att komma med förslag på vad vi ska göra när vi ses på onsdag. Fattas bara att jag får magsjuka som Big bara därför. Den fina jobbar natt i veckan så han får fundera ut något. Ska bli kul och jobbigt på samma gång.

One thought on “Det där med att minska ner…

Kommentera

