Snip snap snut

Det verkar som om jag bokat snabbdejt på onsdag. Jag dejtar aldrig av den enkla anledningen att det känns krystat att träffa någon man inte känner när det inte gäller jobb. Jag absolut avskyr pinsamma tystnader. Prata gör jag gärna för mycket, med folk jag känner. Nåja jag får överleva och han får hänga med på en liten shoppingrunda, inte äta eller fika här inte. Jag ska känna av läget. Är han så bra som det verkar får vi styra upp något bättre. I lördags ville han att jag skulle komma till honom. Skulle inte tro det.

I lördags red jag kurs och vände upp och ner på huset. Monterade ner och ihop två sängar. Fick för mig att byta 😂. På kvällen hörde det där glinet från i höstas av sig. Vi la ju ner kring jul och har inte hörts på två månader.

Snapchattade med Big, nya och glinet samtidigt. Fick halvpanik för att jag trodde jag skickade fel. Big får ju lite värre Snaps och dom vill jag absolut inte att dom kommer till någon annan. Vi har ju liksom ingen farstu mer. Det kan bli nog så grafiskt.

Till och med jag inser ju att det är dags att skärpa till sig. Men det är ju lite roligt ändå och rätt oskyldigt. Det får bli en annan gång.

Kommentera

