Omstart

Jag sitter och väntar på dottern som nu är inne hos psykologen på intervju. Två timmar har snart gått och jag är less och hungrig. Jobbet jag hade med mig är gjort för länge sedan och alla sociala medier är scannade både tre och fyra gånger.

Det händer inte så mycket mer än att jag fått tummen ur och tagit tag i träningen igen. Två gympass och en boxning förra veckan. Träffade delar av gamla gänget och vi var rörande överens om att det var bättre förr. Känner gymägaren så jag frågade om vi får låna lokal och grejer för eget pass och det var inga problem så i veckan ska vi köra igång.

I helgen har jag varit barnledig och förutom träningen har jag bara kollat serier. Älskar The 100 och har sett bägge säsongerna. Har en kändiscrusch på Ricky Whittler som spelar Lincoln.

image

I brist på honom tog jag en svängom med min gamla vanliga Big igår. God damn. Idag är jag helt slut, har till och med lagt ner sexandet så när jag väl kommer till blir jag helt utslagen.

5 thoughts on “Omstart

Kommentera

