Gott nytt år på er alla

Det där med uppdateringar går inte så bra. Förutom allt med julfirande, hemvändare, vänner och det allmänna så hände det visst en grej innan jul. Var på en liten fest och bad visst glinet komma förbi. Det där med vin och släppa hämningar är ju inte något nytt under solen.

Låg och surrade och hångla lite till sex på morgonen. De där läpparna alltså!! Att vi sedan har typ 15% gemensamt är en annan femma. Skitsamma det blev som det blev. Han är söt och bra på att hångla och nu är det gjort och det vete sjutton om det görs igen. MNK messade när han var här så även Big vilket han såg över axeln och jag förklarade inget mer men han är nog inte så blond som han verkar, dessutom körde han och hade koll på läget. Har träffat honom ute i vimlet när bla MNK var med och vi åkte hem med sonen och flickvännen.

Förutom det så har jag varit lefig, krasslig och med mina nära och kära. Igår åkte jag till kära bror och sov. Såg film till mitt i natten och sov röv mot röv. Jag har dammat av hästen och ridit igång den. Jag njuter så förbannat av att vara ledig, då orkar jag göra saker och jag hinner se en jävla massa serier. Senast The Killing med Joel Kinnaman  (mums!!) och The Fall med han från 50 Shades som seriemördare. Bägge bra. Några filmer och fler serier, nu börjat om med AHS och påbörjar Asylum ikväll.

Hoppas alla haft en bra jul och nyår. Nyåret spenderades hemma med dottern och 3 rätters på två. Så förbannat skönt att få vara hemma!!!

Förmodligen utgång trettondagen, brukar träffa Golfaren då men ett är då säkert: dansgolvet heeela kvällen och inte Black Jack-bordet som tidigare kvällar.

PS: Jag har blivit klok nog att inte avge något nyårslöfte men jag önskar jag får med någon av mina vänner på en resa.

6 thoughts on “Gott nytt år på er alla

  1. Att avge nyårslöften är ju bara korkat. Med det sagt, så har jag nog avgett ett. *haha*
    I övrigt så behöver man inte alltid vara intelligent, speciellt inte efter en festkväll. Däremot kan det vara bra att hålla ordning på trådarna så att de inte trasslar ihop sig. 😀

    Gott nytt år, min vän! ❤

  2. Nyårslöften är tydligen till för att brytas efter ca 2,5 vecka, sa de på radion. Nä strunt i löftena, man kan ju lova saker utan att det är nyår 🙂

Kommentera

