Knock, knock!

image

Här ligger jag och har det bra med mina håriga ben. Torsdag, vin och bubbel känns lyxigt med tanke på att jag är ledig.

Skrivandet har legat på hyllan ett tag men det beror inte på att inget händer utan mer att jag inte orkar. Jobb, trötthet och något lite väl vilt party kom mellan. Jag träffade en snygg kille i helgen som visade sig behöva en hånglingskurs och jag kände att då får han vara snygg någon annanstans. Däremot tyckte jag det var en fantastisk idé att messa hockeyglinet.

Efter allt jag hållt mig undan och kanske bara EN gillning på IG, han har gillat mer och jag är tretton år och dum i huvudet. Det är helt omöjligt att fortsätta så här men jag är fnittrig som en fjortis och ignorerar det omöjliga i kråksången. Varför just han drar igång allt magpirr och förlamar den logiska hjärnhalvan kan jag inte svara på. Min högra del får härja fritt och det är aldrig någon klok idé. Det är rent av katastrof så jag sitter på händerna sedan några dagar tillbaka.

Med mess som: Men du är ju min gumma :), som svar på någon morrning om att han kallade mig så just innan. Då kunde jag ha tänkt det enda rätta att ja du med tanke på åldersskillnaden är du faktiskt en gumma på riktigt i hans ögon eller åtminstone att jag borde ha hjärna och tänka spot on!! Nope det gjorde jag inte. Patetiskt svarade jag både med hihi och en rodnande emoji. Skottpengar eller spärra in mig alt honom på psyk. Han för Oidipuskpmplex och jag för vad tusan som helst.

Det är inte bara att han är snygg, har hockeyrumpa och har fantastiskt fylliga läppar att pussas med…det är någon felkoppling hos undertecknad. Det där med att tagga ner och hålla låg profil som varit mitt mission de senaste åren verkar vara ett minne blott. Fast för att normalisera min vardag har jag haft bästa sexet ever med Big. Dessutom har vi rykt ihop i en menadsskiljaktighet ordentligt. Det är bra för honom att bli förbannad men han riktar lite fel. Men givetvis är vi inte ovänner.

2 thoughts on “Knock, knock!

    • Ååå vad länge sidan jag sett livstecken från dig. Vad roligt :D. Jo du…jag svävade i ovisshet till ikväll typ. Hånglat har jag gjort men inte med mitt hockeyglin. MEN vi messar järnet ikväll. Jag har vägrat skicka meddelanden eller gillat på Insta…idag föll jag till föga dock 😛

Kommentera

