Avslut?

image

Jag och syster med hennes två cepehundar drog till stugan igår. Planen var att även pappi skulle med men efter kalaset i förrgår så körde jag upp morsan på akuten. Tjafsade med läkaren om inläggning när han tänkte skicka hem henne. Men hon har ingen infektion i kroppen… Jag kontrade med att vi kom i tid. Inläggning eller återkomma med ambulans i natt? Inlagd blev hon och än är hon kvar. Muppar! Hon har kol och det är så inget nytt under solen.

Nåväl här är vi. Igår bastu och massor med vin. Idag främmande och jobbiga hundar samt bastu och surströmming. Helvete vad gott!! I morgon frissan så hem måste vi iaf. Ringde frissan och frågade när jag måste vara tidigast. Typ tre. Dottern åker dit till ett och jag bad henne ringa om det var oklarheter. Ibland måste man bara älska service när den är som bäst.

Hur det än är så är stugan livskvalitet men surströmming är fan ännu bättre😍.

image

2 thoughts on “Avslut?

Kommentera

