Det blir aldrig som man tänkt det

Same same but different. Bilen är fortfarande trasig. Ingen reservdel har ramlat in ännu. Jag fick ett rungande ja på min låneanaökan men jag har inte tagit mig iväg och kollat på bilar än. Sjukt frustrerande. Både MNK och Big sätter griller i huvudet på mig, totalt olika idéer och det är som det är med dom där två.

Två totalt olika individer. På tal om det. Trots att Big är en jävel på att ligga så är det fan inte mer än så. Jag vill ha mer. Kanske inte med honom alls men jag vill ha hela paketet. Liggandet och det övriga. Börjar fundera på det mer och mer. Tänker inte dumpa någon ännu men jag funderar mer och mer. MNK ville ses och jag sa att det funkar i morgon om vi gör något annat. Nåt helt annat först.  Vill jag ha MNK då? Nej kanske inte.  Men hellre nån jag kan träffa utan svammel.

Jag börjar känna att inte ens Big har nåt att ge. Det är inte samma. Sexet blir fan bättre och bättre, sjuuuukt bra…bättre än något annat jag haft men resten. Njäää, hän blir värre och värre. Jobbar mer än nånsin och allt det andra.

Jag vill verkligen, verkligen träffa någon seriöst.  Dejtsidor är fan det värsta jag vet. Måna kläppar hör av sig. En kille som jag trodde var bra frågade efter en bild på mig och min dotter, jag svarade aldrig i helvetet din jävla idiot…tror du jag är dum i huvudet? Sen allt där mellan. Kompletta idioter…förutom…

Det finns en kille jag messat med ett tag. Först en massa svammel. Så småningom lite annat. Gemensamma intressen, resor, tankar, relationer. Högt och lågt. Först mest på skoj bara för att ha nåt att göra. Sen idag tänkte jag att den där jäveln är ju en sån jag vill ha, Vi vill resa till samma ställen. Är ungefär lika kinky…tänker lika i mångt och mycket. utseendet är okej. Det är bara ett jävla problem. Fanskapet är 28 år!! Vad ska jag med en sån till?? Problem två (jag ljög det finns fler problem) är att han bor i Jönköping. Sen alla andra problem. Men ändå. Men faaan 28!!!

4 thoughts on “Det blir aldrig som man tänkt det

  1. Jag är också less på strul och konstiga karlar! :I Vill ha nåt som är på riktigt jag med, inte nån man träffar typ varannan vecka. Även om sexet är bra, som sagt.

    • Nä det börjar kännas gammalt på fler sätt. För mig har det varit mer eller mindre nödvändigt en period men jag känner att saker förändrats till det bättre här hemma så det känns som om det är dags att gå in i en annan fas. En relation är faktiskt möjlig…dock inte med de jag träffar 😕

Kommentera

