Chattar på och lite uttråkad också

Lite sol blev det idag och bildoktorn har kollat på bilen och domen verkar vara startmotorn så nu ska vi se att jag får uti en sån också. Har jag tur hickar den igång.

Jag kollar hela tiden efter nya bilar eller nyare i alla fall. Big var ju förbi och gav sitt utlåtande vad jag kan tyckas behöva. MNK chattade jag med och han tycker absolut inte som Big. De har hyfsat skilda åsikter. Här kunde man blivit riktigt osäker!! Bilar är ungefär lika svåra val som karlar. För och nackdelar med allt.

MNK är tillbaka från jobb igen vilket han genast meddelade varpå jag svarade vad han tänkte, en romantisk promenad hand i hand? Vi snackade om hästen i samband med att jag inte lägger mer pengar på en bil. Men vill han ta över kostnaderna så fine, då kan jag köpa en helt ny. Vidare påstod han att han också minsann är kärleksfull. Jag sa att hästen är som fin ändå, man klappar och pussar på den och tänker att den är fin ändå. Han trodde jag beskrev honom :). Bad honom ta en onlinekurs i kärleksfullhet.

 

 

Kommentera

