Promenad

Tog en längre promenad utan egentligt mål. Det är fantastiska miljöer och jag hamnade på områden jag inte kände till på bara 6 km. Igår sprang jag på vissa av stigarna innan jag avslutade med rodd. Får köra trialton någon gång. Löpning, rodd och simning :).

image

På min upptäcktspromenad insåg jag att man inte behöver hålla koll på tiden. Klockan fungerade och visade rätt tid. Långt in i skogen :).

image

I stugpmrådet längre bort fanns i alla fall en gammal stuga. Är glad att inte vår stuga finns i jyttret av andra stugor. Nedanför skymtar stranden jag brukar ro till.

image

En gammal jordkällare, verkar inte vara i bruk.

image

En av stigarna jag följde, det lär i alla fall lyfta rumpan en decimeter efter alla backar.

image

Ett träd.

image

En jäkligt mysig slinga och mycket stigning även här. Sluttar senare mot en djup vik där man kommer in med stora segelbåtar.

image

Stranden där båtar lägger till. Vackert friluftsområde med eldstäder, dass och vedbod.

2 thoughts on “Promenad

Kommentera

