Himmel och helvete

Ibland undrar jag om det är dags att lägga ner bloggandet eller starta en renoverings-/bok/tvserie/sexblogg i stället. Iofs är det ju en sån redan. Förra veckan var det ffa bygg och sexblogg. Det är länge sen det lågs så mycket i det justsayiska hemmet…tja en dag i en skokartong men ändå. Golfaren har jag inte pratat med. Efter smitningen sist och med tanke på tidigare nobbningar är det mig det hänger på…och jag orkar inte. Eller jag tycker att det inte borde vara jag. OM det skulle vara jag så undrar jag om jag är i läget där jag vill eller orkar satsa på något vettigt.

Det är inte bara därför jag snuskar runt som en löpsk hynda utan för att jag är just en sån just nu…för att jag kan. Barnledig i en vecka. Det händer typ once in a blue moon. Igår var det Big och det var förbaskat fantastiskt. Jag är som synes en sexuell varelse. I mina relationer har sex aldrig varit ett problem. Men Big och jag. Det går från klarhet till klarhet.

Det behövs inte mer än oss. Ingen extra utrustning…sexuellt är vi fan en match made in heaven. Igår var sinnessjukt. Kan bero på att vi kunde släppa lös, ingen annan än vi hemma. Åtta års träning ger resultat! Härmed liggrekord…inte ens mina seriösa relationer har hållt så länge. Månne om min tilltänkta låter mig ha honom som frikort? Den tilltänkta får givetvis inget sådant ;). Äsch. Utan detaljer. Sjukt jävla Fantastiskt! Kan nog inte komma mer än så…

Idag smet jag till stugan. Själv. Kände att jag behöver vara här. Med mig själv. För själen. För att jag finner ro här när jag är ensam. Jag laddar batterierna och reserverna här när jag är ensam, utan ansvar eller annat som stör och distraherar.

Min syster ringde. Hon stör. Förstör. Distraherar. Irriterar. Dom vill komma hit. Jag ljög att jag är med någon som inte vill synas. Försökte med allt. Inte ens vädret ska vara bra. Jag hade fått nog med tid. Till torsdag men hon vill förstöra. Komma hit. Tjata, prata  (hon är aldrig tyst), ljuga, övertala, krypa in under skinnet…supa sig äckelfull. Inte min tyckeromsyster alltså. Dagen blev förstörd. Fick inte ro. Bada bastu var jobbigt, springa var jobbigt. Lugnet av vattnet sköljde inte över mig. Bara ilskan, småaktigheten. Min enda barnlediga vecka på ett år. Jävla idiot!

4 thoughts on “Himmel och helvete

Kommentera

