En bal på slottet

Vad är väl det. Just i detta nu sitter det ett gäng och äter jäkligt god mat, dricker drinkar och har det jävligt roligt. Själv ligger jag i soffan och ser på Dear John. Jag skulle ha varit där på Färjan i Luleå. Men jag fick hoppa roligheter pga att min form är ur slag.

Blir sjukt less. Har varit ett vrak sen förra helgen. Igår kändes det som om det skulle vända…i morse hell no. Nåja godis och ryggläge är ju svajnit akij,  INTE!!! Jag har velat gå ut i Luleå svinlänge och äta på Färjan ännu längre.

I-landsproblem men faaan

4 thoughts on “En bal på slottet

Kommentera

