Bortamatch

Ligger just nu och väntar på att komma mig hem. Två dagars festande har satt sina spår. Hookade upp med Golfarn igår, tror jag frågade chans också. Jag hävdade att nu får vi bli ihop och träffas mer än en gång per år. Vi närmar oss trots allt 20 års jubileum.

Jag tror klockan var närmare fem när vi somnade. Vid nio höll jag på att brinna upp i sängen så vi släpade ut en madrass på balkongen och sov vidare under bar himmel. Satt nyss och drack kaffe nere i köket i trosor och lånad sverigetröja när hans pappa kom in. Strålande!! Någon minut senare dyker hans kompis upp. Sa att det inte är något nytt under solen, bara jag som vanligt.

Ja herregud hur man är. Golfarn åkte och golfa och bad mig stanna kvar till han är klar. Eller hur! Grannen är på väg och det kryper i kroppen på mig så jag måste bara hem.

Kommentera

