Najs

image

Lediglördan avslutas i bubblet med ett glas vin. Jag hoppas att det inte syns så tydligt att benen behöver bli av med vinterpälsen, men är man frusen så får den vara kvar till jag börjar använda shorts eller kjol. Avsaknaden av färg är uppenbar men BUS-flaskan åker inte fram förrän shortsvädret ankommer.

Idag blev det nästan klockan runt sovning. Jag klagar inte. Det känns grymt skönt att veta att jag är ledig en dag till. Tvingade mig i alla fall ut på långpromenad och sedan åkte jag ut till stallet. Höll lite lektion åt stallägaren och drillade även min egen på banan. Det var ett tag sedan vi gjorde annat än att rida ut i skogen, fan så kul. Drömmer nästan om en påläggskalv till gamgubben ;).

4 thoughts on “Najs

    • Det är jäkligt energigivande bara man känner att man får låta det ta tid. Hur less jag än kan bli ibland så är det så jäklars roligt bara jag far dit :).

Kommentera

