Ledig och lat

Dag två ledigt och jag lovar att jag inte lider någonstans. Igår öste det ner typ hela dagen och då blev det teve för hela slanten, började en ny serie Penny Dreadful och för en litteratur/skräcknörd som mig så är den perfekt.

Egentligen behöver jag träna, städa och vårfixa tomten men när det inte regnar så blåser det utavhelvete. Blåst och min häst är en dålig kombi, han blir skvatt galen. Livrädd, sprättig och stark som en oxe. Min stallkompis fick sig en flygtur och är mer blå än vit så jag måste rida krutpaketet typ varje dag.

Jag är svårt avis på alla som lägger ut bilder på sol och gröna gräsmattor eller bilder från stränder vid Medelhavet.

4 thoughts on “Ledig och lat

  1. Jag blir också avis men vet att det snart är min tur att lägga ut sådana bilder. Jag längtar så att jag håller på att gå åt, men rekommenderar dig att stänga av mitt flöde från fredagen 29/5 till fredagen 12/6. Jag kan nämligen inte lova att inte överdriva uppdateringarna. 😉

Kommentera

