Händelserikt dygn

Spontanutgångar brukar visst vara dom gånger när saker händer. Träffade ett gammalt ragg från i höstas och det var minst sagt en intressant upplevelse.

Han trodde jag var sur för att han inte hört av sig. Påminde honom om att jag bad honom att inte göra det. Orkar inte med relativt nyseparerade män. Dessutom är det lite komplicerat med bla Big, litet ställe…alla känner alla och allt det där. Nåja han var lite på och det ena ledde till det andra om man så säger.

Mötte honom i veckan av en slump utanför ICA och jag hälsade bara, hade ju barn med mig. Han sa att han hade vänt sig om efter mig och beskrev mina kläder och framförallt min jacka ingående. Och berättade att han tyckte jag hade så sexiga ben. Det som syntes under jackan…alltså knävecket oc neråt. Upplyste honom om att han måste vara lite störd. Har aldrig hört den varianten förr.

I vilket fall som helst måste jag ju ha blivit smickrad för det ena ledde till det andra. Nu är han förmodligen på samma fest som Big…ridå!

3 thoughts on “Händelserikt dygn

Kommentera

