Verklighetsjäkel

Uppfuckad sömn, ältande och allmän stress samt för lite tid till allt. Jag är absolut åter till verkligheten och jag gillar inte den person jag är här.

Jag känner mig jävligt frustrerad just nu och jag har ingen susning om hur situationen ska lösas. Just nu är jag svårt trött på att jag måste försörja mig själv, unge, hus och häst. Hade det inte varit för det så hade jag sjukskrivit mig. Då hade jag gått på en hälsoundersökning. Nu känns det inte som någon idé för det är omöjligt som det är nu. Vinna på spel av något slag kanske?

6 thoughts on “Verklighetsjäkel

  1. vinna på spel vore ju inte så dumt… men jag har hört att man måste spela/ köpa lotter för att det ska funka. Är inte så bra på det 😦 Håller tummarna om du är bättre än jag på det.

Kommentera

