Rock’n roll

Lördagkvällen var en kväll att minnas. Musiken var brs, ett jävla röj, massa dans och sång. Medelåldern var rätt hög vilket kändes väldigt bra. Jag träffade massor med folk och fä som jag inte träffat på länge. Bland annat ett gammalt kk från yngre dar. Han var något på och skrädde inte orden. Jag kommer iaf ihåg att vi hade bra sex, men inte mycket mer. Jo att han var bra på att dansa.

Träffade en gullig trettiplusare som jag dansade styrdans med och pratade också för den delen. Men som Askungen så rusade jag hemåt…inte vid midnatt men några timmar senare. Taxiresan hem var iofs en historia i sig. Nåväl, lagom småfull och småsugen ringde jag in stora artilleriet Big för en hedersstund. Framåt fem på morgonen dog jag nog och plågade mig upp vid tre på söndagen då barnet kom hem. Då blev det kalas med resten av familjen.

I morse var det åter till verkligheten, saknar mina lediga dagar!!

Kommentera

