Valpträning

Välkommen till stallbloggen. Ifall någon undrar hur man ska fördriva ledig tid så skaffar man en häst för då får man dåligt samvete för att man aldrig hinner göra något och den stackarn står och fäller hår i hagen mest hela dagen. Idag polerade jag upp honom igen och var på en minst sagt spännande tur. Passade på att träna mindfullness för det är ett måste när man har min häst och så ska man vara här och nu. Drar tankarna iväg eller om man inte är med så händer det alltid spännande saker. Mindfullnessen är till för att jag inte ska bli galen efter fyrtioelfte hoppet/stoppet eller kasta sig åt sidan i stället för att målmedvetet mata framåt. Det blir aldrig tråkigt som sagt var.

Förutom hårbollen i stallet så kom min bror förbi. Om han spontan hälsar på betyder det att han är långhårig. Så en klippning, lite prat och träffa syskonsonen var inte dumt alls.

I övrigt har jag roat mig på kik med en 27 åring. En ihärdig jävel som tror på fullaste allvar att vi ska träffas och sexa. Jag driver hejdlöst med honom för han frågar så störda saker. Jag var övertydlig ingen kk och ingen snorunge för dom duger inte till något. Det får han höra. Brukar aldrig svara eller ens läsa från yngligar (jaaa nu är den åldern lika med fjortis, 30+ är nedre gränsen…glin för mig 😉 ) men han kan i alla fall skriva, har hyfsad utbildning, nästan två meter och sjukt vältränad. Det gör ju inte direkt ont!!

Men jag är mest förvånad över att han orkar hålla på. Fast dom är ju lite såna. Han frågar än det ena än det andra. Jag har varit tydlig, en nakenbild och det blir block. Får man skriva om sex då? undar han. Skriv på men det är inte säkert att jag svarar. När det sen kommer frågor, tänker jag att nu jävlar kommer det en massa kinky shit som ungdomarna roar sig med nu förtiden. Nope. Alls icket. Det mest kinky är typ om avsugningar och om man legat i en bil!! Jag dör av skratt och säger jaaa det har alla. I, på och lutad mot…vem har inte liksom :D.

Mellan varven får han uppmuntrande tips om att skaffa en flickvän så han kan testa alla de här avancerade sakerna. Usch, jag känner mig för gammal…vill inte ha någon valp mer. Vill ha en färdiguppfostrad och rumsren. Får nästan lite dåligt samvete för att jag driver med pojken men jag är uttråkad!! Då får man vara dum har jag hört :D.

4 thoughts on “Valpträning

Kommentera

