Nya tag

As if Big kom förbi, inte ett ljud från den jävla muppen. Inte för att jag satt och väntade men han är jävligt respektlös, hatar på riktigt att man säger en sak och gör en annan och därför är jag irriterad på muppfan.

Men idag har jag stigit upp tidigt och åkt med stallägaren på shopping med början på IKEA, där ficka jag mig nya fönsterlampor bara så där. Sen rände vi runt och handla stallgrejer. Väö hemma så for jag till stallet och grävde loss tillräckligt med hår för en XL-tröja. Hatar hårfällning och att jag negligerat hästkraken för långe. Där under allt hår fanns en stor häst som jag i alla fall tog en skrittur med tillhörande glädjehopp och panisk rädsla för skuggor….sa jag att han är 23!!! Senilgubbe.

Sen har det skruvats och monterats pallar och fixat till lite…såna saker som läderrengöring så nu är utrustningen fin i alla fall.

Väl hemma har jag messat med karlar, inte på grund av att jag blev sne på Big en halv minut utan för att det är dags att SE dom. Känner mig redo att börja flörta lite igen. Det är fan inte igår det hände, Big och MNK har varit lätt att ha till hands. MEN. Big har det för bra med mig och en sambo. MNK och andra sidan blir det inte mer än så här. Fan lite passion och pirr kan man väl få ha här i livet!! Eller ;).

8 thoughts on “Nya tag

    • Eller hur :D. När det gäller honom så kan jag dela, vill inte ha hela kakan i det här fallet. Men får man förhinder, andra planer säger man till as simple as that! IKEA är kul, ibland…får lite exem att vara där mellan varven dock :D.

      Har lite problem ibland att kommentera på blogger och liknande, men nu verkar det funka.

      Kram

Kommentera

