Smörigast

Torkade just en tår från ögonvrån. Ni vet dom där pluttinuttiga videoklippen på fb som folk sprider med hjärtan eller du kan inte tro det är sant kommentarer…såna man hatar. Min ursäkt är att jag är uttråkad och det var i reklampausen!! Nåja killen planerade frieriet i ett år och filmade sig varje dag med en lapp där han i olika vardagssituationer och med olika varianter skrivit vill du gifta dig med mig fram till dagen D. Smörigast och gulligast. En sån önskar jag i julklapp.

Efter klippet kände jag att jag vill förändra världen. Därför ska jag, bara för att jag inte gör något annat och för att hålla mig sysselsatt med annat än smörklipp i framtiden, posta två inlägg om dagen i två veckor.

3 thoughts on “Smörigast

Kommentera

