Spring is coming

Det går åt helvete med insomningen. Totalt! Jag känner mig som ett vrak hela dagarna. Tur i oturen så går veckan i filmens tecken. Avancerad kamerautrustning, filmning, ljussättning, provinspelningar och riktiga inspelningar både ute och inne. Svårt som fan. Är ljuset och bilden bra så är ljudet värdelöst eller tvärtom. Man panorerar för sakta eller för fort.
Men kul. Jag har improviserat framför kameran och har fått damma av mig mina gamla revytalanger. Hela dagen har jag jobbat med min nya kollega och damn his kinda hot! Jag ber till högre makter att jag kan hålla min impulskontroll i schack…typ resten av livet. Jag är den förste att predika att man inte ska skita på sin egen bakgård och jag hoppas att jag lever som jag lär. Vi tackar väl gud för att andra har både hjärna och kontroll med sig.

Mötte snygglinet flera gånger idag eftersom vi sprang runt i flera byggnader och filmade. Surrade med honom en stund och bad honom komma och uppträda lite. Damn he’s cute! Attans…jag kunde lätt ha dragit in honom i nåt förråd och hånglat upp honom. Fördelen är att han är kort då man slipper få nackspärr  😂.

Den där slumrande delen av mig som jag glömt bort och förträngt lever djävulen och kräver uppmärksamhet. Att jag sedan ska sitta ett par dagar i ett litet redigeringsrum med kollegan…det är fan inte bra. Skärpning bruden!

Detta är dessutom bara intro inför en marknadsföringsgrej som vi ska jobba med. Kanske dags att börja roa sig mer på fritiden så man inte flåsar vare sug kollegor eller andra av manligt kön i nacken. Får börja gå och handla strax innan stängning…

Kommentera

