50 shades of…

Igår kom då dagen då vi var på förhandsvisningen av 50 shades of Grey. Förväntingar om att filmen skulle vara fantastik hade jag inte men att kvällen skulle bli bra det fanns det ingen tvekan om. Beväpnad med varsin petflaska vin for vi dit och åt god buffé och drack bubbel. Jag åt choklad för första gången på en månad och bara det var trevligt.

Filmen var faktiskt bättre än boken på många sätt. Det värsta dravlet var borta och det var lagomt mycket snusk. Han som spelade mr Grey var faktiskt rätt het men hade Charlie Hunnman haft rollen då jävlars hade man fått vrida ur trosorna när man kom hem :D.

Väl hemma var jag lagom småfull och småkåt så när Big kom blev det ett riktigt jäklars trevligt inspirationssex. Får nog lura in honom på bdsmlight ;). Efter sexet dog vi nog och han for väl vid tre på morgonen när han insåg att jag inte skulle släppa ifrån mig täcket. Denna Big må vara som han är men attans vad vi synkar bra mellan lakanen!!

I morse var jag både bakis och slutkörd så jag ”jobbade” lägligt hemma fram till elva innan jag behagade köra till jobbet. Ibland får man göra så tycker jag. Tyvärr ska Big upp till fjällen och köra skoter i helgen så det blir inte sex i stora lass nu när jag är barnledig och det är riktigt synd för I’m all about the sex nu. Behöver liksom komma igång och snuska upp mig lite tycker jag. Så det inte blir så där tråkigt hela tiden utan att man går omkring och är småkåt på dagarna. Synd och skam vill jag säga. Får leka med andra leksaker nurå…

Kommentera

