Känns fan bra

Min morgon började så här:

Ja vet inte i ett sånthär läge vilken benämning som är mer rätt men antingen pågrund av eller så tack vare tror jag att det var läppstiftet som gjorde att du trots din trötthet såg ut lite kåt å snuskig 🙊👅

Sms från Big efter att jag pratade med honom på jobbparkeringen i morse. Givetvis hade han ringt och väckt mig typ trettio minuter innan, annars hade jag försovit mig.

image

Fick en gåva av min kollega i en svart liten påse. Hon menade att den passar mig ypperligt och framförallt för att jag får ångest av mindfullness :).

Ganska trevlig start en torsdag när tröttheten känns förlamande 😍.  Hur började din dag?

4 thoughts on “Känns fan bra

    • Ja visst är han! Fördelen nu är att jag tar del av dom mer trevliga sidor och slipper helt de dåliga, och det lovar jag det finns ett gäng som retar gallfeber på den :P. Men I will and do hold him tight ;).

Kommentera

