Well Hello Murphy dear!

Feber, ont i huvudet och halsen. Snorar och nyser och mår allmänt skit. Just ja det började snöa nåt så förbannat igen och jag orkar inte skotta, kommer inte på fråga. Sa jag att bredbandet inte funkar…nähä men så är det. Vilket betyder att teven, datorn och mobilfan inte funkar. Jorå nu surfar jag iofs utan wifi men ändå, jag har lägsta surf på mobilen så det suger.

Ringde chefen och meddelade att det inte blir nåt jobb för mig i morgon. Vet inte när. Dessutom har jag snöat in och behöver handla. Men man kan leva på ingenting också. Fan va jag tycker synd om mig själv just nu…å btw som jag sagt tidigare. Fyra veckor med träning så kommer dom, sjukdomarna. Thank you verry much fuckface Murphy!

6 thoughts on “Well Hello Murphy dear!

Kommentera

