Issues

Jag har två stora problem. Mitt överdrivna sömnbehov och min onda mage. Tror jag har misshandlat magen för mycket för jag har förbannat ont varje dag. Torsdag åkte jag hem tidigare från jobbet för att jag höll på att dö av smärta. Fredag var inte mycket bättre. Jag vet inte varför egentligen men det börjar vid lunchtid och jag har försökt analysera vad jag äter som kan göra att det blir så men jag har noll koll. Uppblåst, gasig och det funkar dåligt på jobb i kontorslandskap. Speciellt när man luktar som en död bäver när man släpper sig :D.

Sömnen är uppfuckad. Somnar sent och vaknar ännu senare. Tolv timmar är minumum för mig. Härligt när man somnar tre på natten och vaknar tre på eftermiddagen. Igår sov jag dessutom ett par timmar efter ridturen och snöskottandet. Iofs kan det bero på magen, att man sover mer när man har ont.

Träningen har givetvis gått åt helvete. Vågade inte träna av ovan nämnda orsak. Kan ju bli lite obekvämt för de som tränar med mig ;). För att råda bot så tänkte jag lägga in överväxeln under min utmaningsmånad och köra en detox också, det brukar vara bra för min mage. Börjar mer och mer bli övertygad om att det är sockret som spökar. Åt godis igår för att jag kände att jag måste innan starten, samt drack några glas vin…då jäklar fick magen spel.

Trots svinkyla ute ska jag iväg och spela innebandy om vi blir folk, annars gymmet. I morgon smäller det!!

Kommentera

