I have a dream

Oj oj oj vad jag gör mycket om dagarna! Att sova tar tid vill jag påstå ;). Att vända på dygnet gör att det där med det sociala inte kommer på tal…om man inte räknar med de som bor här. Alla sover klockan runt, minst. En morgon somnade vi väl vid åtta på morron. Mindre bra när jag är barnvakt åt någon som frågar: Är det morron än? Jag mumlar: Näää det är mitt i natten. Stackars barn :D.

Svinkallt har vi också haft, till idag då det kom isregn typ…då passade vi på att vara ute en sväng och vandra i skogen lite. En annan sak jag visst roar mig med är att leka frisör. Har klippt några stycken så även mig själv…jag blev inte fin! Ser ut som en dränkt katt i skallen. Dessutom är rund en form, just sayin!

I morgon ska jag och dottern fira nyår hos pappi som vanligt. Där är det liksom inte förhandlingsbart enligt ungen, Nåväl god mat är fan inte dumt.

Annars då? Lite ligga med Big, man får smita en stund här och där! Även efterkrogen mat med Big inklusive sambo, inklusive min unge…wierd! Man häpnar…det är väl det enda jag kan säga just nu…och jag fattar inte, kan jag tillägga.

Den andra åker sonen hem. I have a dream! Att mitt ex löser sitt umgänge med dottern så jag får lite egentid. I have a dream!

6 thoughts on “I have a dream

Kommentera

