Sweet home

Okej ser att här är det dödare än i graven. Snabb updejt från Sthlm och lördagen. Nej det blev inte vila, det blev att fixa till sig, packa ner lite kläder och smink och åka heeeela vägen till Hägersten. Glömde dock min kjol och mina klackiskor i bilen av bara farten så utgång i jeans och kängor it was. Vi förfestade oss lite och drog in och dansade like it was no tomorrow. Givetvis Donkjäveln efter det. Tror jag ätit hamburgare och strips minst en gång om dagen. MINST! Och druckit massor med vin.

På söndag förre lunch blev det återigen tunneln mot Hässelby lite lagom bakis och det satt en lite halvläskig kille bredvid mig hela resan, fick lite psykovarning så jag kände mig inte helt bekväm. Väl framme köpte vi thai och såg på tre filmer på raken och sen några till. På söndag sov jag ut och åkte och mötte upp med Blondie för lite egentid och långlunch på tu man hand. Som alltid var det inte en tyst stund och nästa gång ska jag försöka stanna till tisdag så vi kan ta hotellmys på måndagkvällen.

Hemma på måndagkväll. Hann inte landa förrän MNK messade ungefär sju gånger: Är det inte måndagkväll nu? Jorå det var det men samtidigt messade exet och frågade när jag är hemma för dottern skulle absolut hem direkt, trots att jag landade i huset närmare halv elva. Där gick sexet åt skogen och MNK tjurade vidare. Men tur man är en rådig kvinna så på tisdagkvällen for jag till Bigs ”arbetsplats” och löste problemet i deras gym…

Resten av veckan har varit jobb och sömn samt försöka att inte stressa upp på jobbet. Stall blev det givetvis också och igår sov jag nästan hela dagen…fick sjukt ont i halsen så det beror nog på det.

Idag har jag jobbat halva dagen och sen smet jag iväg och handlade inför kvällen. Soffan, olika serier, städa badrum har liksom varit prio ett. Planen är att ta första vinglaset i bubbelbadet och så ska jag äta tacos och godis. Blev inte barnledig i helgen så det blir inte roligare än så. Däremot har jag styrt upp en AW nästa helg trots nästan tomt konto, men äääh det löser sig.

Kommentera

