Umgänge

Gårkvällen var toppen. Barndomsvän, 90-talsvän och lite vuxna barn på Vigård med mat och vin. Kvar blev jag och 90-talsvännen. Vi drog vidare till Golden Hits för mer snack och vin. Övertalade vakterna att få gå in gratis eftersom vi ändå skulle dra före elva. Superkul att träffas och uppdatera men framförallt för att det var lika enkelt att ta vid sen vi pratade sist.

Var åter hos sonen vid midnatt och styrde upp träff med Blondie och Vegas Divan i Skärholmen. Det blev en långlunch med massa uppdateringar och många skratt. Nu sitter jag på tunnelbanan påväg tillbaks genom hela stan. Planen där är först och främst vila innan partystassen ska på och vidare till Hägersten på förfest och sedan Golden Hits på riktigt. Egentligen är jag för trött och det känns som att jag redan träffat de bästa människorna och tankat massor med positivenergi. Men men vi får se.

Söndag är ett oskrivet blad vilket känns jäkligt skönt. Måndag långlunch mef Blondie igen innan jag packar ihop mig och åker hem.

6 thoughts on “Umgänge

  1. Låter ju som en hyfsad tid framöver för dig!! Eller saknar du i hemlighet stall/hästfejder dit du kommer sladdandes i halvt fungerade bil i ständiga minusgrader?? *50/50 skulle jag tro* 😉

Kommentera

