Air born

image

Pappa körde mig till flyget. Innan ville han stanna i Luleå på Storheden och köpa en ny läslampa. När vi ändå var där tyckte han att vi skulle kolla in julölssortimentet. Givetvis offrade jag mig och följde med in. Väl vid kassan stod jag med en liten rödvinsflaska med skruvkork, det bara blev så. Lite märklig känsla att vinsupa på väg till flygplatsen med pappa som chaufför, men va faaan. Jag behöver vin.

Igår då? Modevisning och sen skulle jag träffa MNK. Klockan tickade iväg för att han skulle se fotboll. När han väl smsade och ringde typ sju gånger orkade jag inte svara. Get you priorities straight! Sover hellre än ligger. Vaknade 09.30 i morse, bara ett par timmar efter jag hade börjat. Var in och gjorde det värsta men skulle på behandling 11.15 så jag drog. Nödlögnen var min kraschade dator.  Vet ej om MNK tjurade ihop men han svarade inte på mina sms.

Nu sitter jag på planet på väg till Stockholm och bilden avslöjar väl vad jag gör. Längtar till min unge och lugn kväll :).

2 thoughts on “Air born

Kommentera

