Halleluja moments

Ni vet en sån där vecka när man har lärt sig massor, fått höra och prata med fantastiska människor, sett en förbättring till det bättre och känner att man inte vill att det ska ta slut. När man trots långa och intensiva dagar längtar till jobbet och bara få mer av allt det där braiga. När man faktiskt känner att det är roligt igen och inser varför man trots allt sliter med det där jobbet.

En sån vecka alltså. Det är min vecka. Det har kommit så mycket klokheter ur den men jag kan inte sammanfatta vad ännu, för bearbetningen pågår ännu. Inte desto mindre känns det bra att ta helg med vetskapen om att det varit så förbannat bra. Jag är totalt slut och dränerad men ändå full av positiv energi. Jag är varm i hjärtat över alla fina människor jag faktiskt möter, jag har ändrat uppfattningar om folk jag trodde hoppet var ute för, de jag inte tyckte om. Jag har sett människor växa <3.

Huset är nystädat. Diskmaskin och tvättmaskin är igång. Nu är det bara att släppa allt och va sjukt lat i dagarna två.

Kanske kommer min pseudopojkvän/vmf hit, kanske inte. Man vet aldrig riktigt så noga med den där. Å andra sidan spelar det ingen roll. Kan gott vara med mig själv för med den känslan jag har nu, så är jag ett sjukt trevligt sällskap.

4 thoughts on “Halleluja moments

Kommentera

