Färgandet

Blåa naglar och rött hår, tur man alltid har grå och svarta kläder. Idag började vi på gymmet jag och syster. Sedan lunch efter att ha hämtat ungen och så spårade ut lite därifrån. Skulle bara vara på stan och kolla. Bokade klipptid, köpte petrolfärgbomb till dottern och även blondering. Det blev visst en tröja åt henne också och en dunk rödvin till mamsen.

Väl hemma blev det färgkalas. Ungen blev mörkbrun med folieslingor som jag körde på skalpen och så avslutade vi med den blåa hårbomben, fränt! Mamman blev lite mindre tokig i färgerna, färgade utväxten i en mörk koppar och en knallröd hårbomb på det. Egentligen borde jag ta tag i städningen eller jobba lite nu. Jag ska, men jag vill inte, kanske jag bara gör ingenting?

På lördag ska vi ha Halloweenfest här hemma med lite käk så jag MÅSTE fixa till här och handla och laga mat åt ett helt kompani. Tanken var att jag skulle vara vampyr, men jag hittade inget blod…sen har jag tappat samtliga svarta kohlkajaler! Hur lyckas man? Blir en jävligt töntig vampyr. Blod hittade jag inte heller. Skulle dessutom ha beställt ljusa linser och sånt, men ääääh jag kom mig liksom inte för och nu är det för sent. Ska googla hemmagjort blod.

2 thoughts on “Färgandet

  1. Alltså för såna fantasilösa personer som jag, som dessutom inte riktigt begriper vad du gjort med dig själv, eftersöks bilder !!!

    Blod, ketchup funkar ju i aaaaalla Hollywoodfilmer så…;)

    • Vad jag gjort med mig själv…det undrar jag också :D. Inte mer än bli av med ful utväxt och blivit mer knallröd i håret.

      Ketchup är äckligt, bläää. Nåja man kan ju rispa sig lite så blir det på riktigt ;).

Kommentera

