Plötsligt händer det!

image

Nya naglar, från nude till petrol. Muppig vinkel dock. Snyggt om ni frågar mig :).

Gissa vem som vaknade med nackspärr igår morse! Tur jag jobbade hemma i morgonrocken. Dessutom så var det en darrbent Just Sayin som äntrade gymmet på eftermiddagen. Mer för att få nypremiären överstökad än för att köra ett tungt styrkepass. Nytt program har jag tagit från Mamma Fitness Olga. Ett program där jag börjar om med basövningar för att stärka core och lite annat. Nacken hindrade mig från att lyfta tungt, men det gick bra. Basprogram i åtta veckor med progression är planen.

Idag ska jag jobba lite men även rida och pyssla i stallet. I morgon är det gym igen och sen luncha och såna trevligheter.

4 thoughts on “Plötsligt händer det!

    • Kör ju med fria vikter, inga pass med core. Hederliga marklyft, benböj och sånt för att bygga upp på nytt. Stress är fan ett elände för träning, min kropp reagerar inte så bra på stress…

Kommentera

