Tröööööött

Skulle inte vara neggo, men attans vad jag sover! Sover flera timmar efter jobbet och givetvis som en röv på nätterna. Håller på att bli gaaalen. Men det är jag i ett nötskal i perioder. Får chattutskällning av min syster. Hon är rädd att jag håller på att gå i väggen men jag meddelar att jag kollar försäkringar för fullt ifall det skulle hända så inkomstbortfallet täcks.

Ser fram mot en barnledig helg nu. Ensam. Själv. Andas. Ser fram mot en lugn vecka nästa vecka, tänker ta ledigt några dagar bara för att.

Funderar hur jag ska kunna sova efter att ha sovit mellan 17-21.00 idag. Lite väl länge om jag får säga det själv.

4 thoughts on “Tröööööött

Kommentera

