Kan själv

Påminner någon mig om att jag ska kolla leg på framtida pojkar, tror nämligen jag ligger med en underårig. Messade vid elva om pojkfan är hemma på en timme cirka. Inget svar. Skrev: Har möte typ 1 tim är du hemma och vaken…är du hemma! Okej att jag frågar är du hemma två gånger, inte lätt att ha möte och messa dolt samtidigt. Ett tag senare insåg jag ju faktum, han sover så jag äter på jobbet och fixar lite.

Halv fyra får jag svar. Fattar inte vad du menar? Svarade: Översättning-jag är kåt och vill ligga är du hemma och redo på en timme.

Ja han sov och påstår att det är mitt i natten jue…eeeum tänker jag. Vidare menade han att vi skulle ses nu i em. Då gav jag upp och bad honom läsa vad jag skrivit sista dagarna. I rest my case. Det känns som att prata med bilmekanikerna. Tydlig information om vad som ska göras och när jag ämnar ha tillbaka bilen. Vill ju liksom inte att dom ska fixa alla fel utan de mest akuta. Sen känns det som en 12-årig mekaniker som vänt på dygnet på lovet.

Skulle kunna skriva att nu får det vara nog men inte jag inte, jag fortsätter slå rekord i bottenmärken. Så jag löser problemen själv, börjar kunna den branschen ;).

2 thoughts on “Kan själv

Kommentera

