Sexabulary

Först och främst har jag precis dödat en geting större än ett jetplan, den hade nog gått i ide i min ved. Viktig information ni behöver få. Dessutom ska ni veta att det inte skall blandas målarfärg i hushållsassistenser. Fara! Kan orsaka explosion. Så är det. Dessutom ska ni tänka på att inte stoppa fingrarna i köttkvarn men ej heller senor, ben och muskler. Förstå vad man får till sig kunskaper bara av att läsa instruktionsböcker, det finns alltid tillfälle för lärande :D. Höll på att skratta ihjäl mig, har givetvis varit till min kära bror som köpt sig en snygg sån där degblandarmojäng.

Mer då? Jo MNK messade igår och ville ses och jag sa som jag sa åt Big, men jag sa inte att jag sa det åt Big också, att det inte är nån ordning på något. Sluta jaga när jag är barnledig och om du ska jaga så nog fan kan jag springa runt i rummet och ropa hjälp, jag kan fan springa runt hela huset bara det blir åka av. Däremot hintade jag lite fint att om du bjuder mig på lunch på tisdag så kan vi ligga sen…okej jag kanske inte hintade, jag kanske uppmanade eller mer beordrade. Ursäkta min lätt desperata framtoning men vi har alla olika problem i olika faser. Pratade med min vän fembarnsmamman som suckade över gnälliga och obstinata ungar och hon förstod precis vad jag menar. 15 augusti! Hon har huset fullt i ungar och får i alla fall till en snabbis en gång i veckan. Jag skulle nog kunna döda för en snabbis just nu, eller äta samma svampar som hen som skrev insturktionerna till assistenten så jag åtminstone tror att jag fått till det…kanske inte med assistenten men för all del med en manlig assistent, en naken manlig assistent, en nakenmanligsexig(hanfårvafulocksåjagkundeintebrymigmindre)snuskigassistent…förresten duger en kvinnlig också.

Annars har jag varit på rådslag och pratat om viktiga saker och varit proffessionell och jag har messat trevliga saker till Ö-vik och meddelat att jag inte har några fetischer. Tja såna grejer. Försten är det nog bra att Övikarn bor där han bor för jag skulle skrämma the bejeezus out of him. Känner mig lite som en unghäst som behöver rastas av lite innan man sitter upp så att säga.

2 thoughts on “Sexabulary

Kommentera

