Supersugen

Perkele, satana vilken lång fredag. Jobb med styrelsen om mål och sånt svammel. Lite lätt uttråkad var jag faktiskt så jag gjorde två otroligt omogna saker: A skickade en tuttbild till Big (Just sayin fjorton år och förvirrad) samt B skickade ett meddelande som löd Jag vill knulla!!! (Just Sayin 30+++++ och kåt, jag är alltså på väg tillbaka). Detta samtidigt som jag diskuterade värderingar och hållbar utvecking, daah.

Så jag är påväg tillbaka till mitt vanliga jag. Jag är kåt som ett troll och jag har inte legat sedan 15 augusti. Räkna på det och överös mig med sympatier! Nu vill jag som faaan och samtidigt har jag en unge hemma. Eftersom jag tycker synd om mig själv för att jag inte kan släppa till så går jag på näst bästa: Vin! Vin rinner rakt ner i underredet så det lär ju skickas både det ena å det andra åt olika håll och kanter här. Sexuellt frusterad vinlullig medelålders tant. Grejen är att jag skulle ha legat järnet om vi inte haft den där förbannade styrelsedan. Då hade jag kunnat ta en långlunch och kört på utav helvete tills ungen kommer hem från skolan. Det är som att nästan vinna en miljon och sen säger dom att dom bara skojar. Förstå hur kul jag tyckte jobbet var!!

Nåja for på bolaget och där utanför träffade jag min kusin och surrade med henne. Sedan kom Will och vi stod och surrade en och en halv timme. Sen några till och mitt i allt så passerade snyggo Glinet oss. Han hälsade och hade väldigt, väldigt snuskiga tankar. Eventuellt läste jag in något som inte fanns där, jag fick i alla fall väldigt, väldigt fula tanker så jag kan ha missförstått. Men nog hade jag lätt!!

Äh allt jag skriver och säger och tänker på anspelar bara på sex. Gaaah. Hej då!

8 thoughts on “Supersugen

  1. Det där med att ha en avkomma hemma som sabbar sexlivet. Jo Tack det känner jag väl till… 😐 alldeles för tunna väggar här som gör att jag inte kan koppla av ordentligt så det blir lite halvtjafsigt. 😐 jaja…. ilandsproblem typ.

    • Ilandsproblem jaa…men inte desto mindre är det ett riktigt problem. Min unge får ju inte ens se vilka jag kucklar med, vill inte sända ut fel signaler…fan inte lätt 😀

  2. Tuttbild sa du, jomen ja tack..*sätter mig vid lådan o väntar* 😉

    Ooooootroligt moget beteende skulle jag säga, du tänker ju faktiskt på att där är barn i närheten!! *thumbs up* =D

    • Vänta på bara. Tror din fru är ondare än Bigs…inneboende och dessutom tror jag hans varken ser, hör eller tänker. Fy vad elak jag är. Nästan att jag skäms ;). Föresten skickade jag även bild på lite leksaker :P.

      Ja jag är väldigt mogen när det kommer till mina barn i övrigt är det kört.

Kommentera

