Duktig flicka

Smyger försiktigt in här i bloggbyn…jag lovar att jag ska vara snäll och glad. Superduperjättegladast i världen…eller nja glad får räcka tillsvidare. Det ÄR bättre nu, kan ha haft en eller fler slängar av pms, det är mycket möjligt. Är på bättre humör och jag har ändå jobbat över till åtta så jag har inte hållt mig undan från jobbet…och ända känns det bra. Sen i övrigt har jag nött soffan så den snart behöver bytas ut.

Idag behandling av rygg och till och med kotknackaren känner att jag är rätt bra trots att jag varit sjuk, jag är inte alls inflammerad utan bara stel med någon låsning. Bäckenet är rakt!! Ljusningen finns. Han stärkte upp immunförsvaret och jag köpte någon homopatisk goja som smakar sjögräs som jag ska hälla i mig för immunförsvar och energi. Hoppas det hjälper.

När man soffhänge så mycket som jag gjort så kan man roa sig med att skicka meddelanden till snygg karl. Normal, trevlig, lite skoj och sa jag snygg…iaf på bild, dessuom vuxen i samma ålder som mig (övermogen?). Ett litet men, han bor i Ö-vik. Men idag meddelade han att han ska kursa uppe i Luleå, vilket han valde före sthlm ;). Sååå vi får väl se om jag kan pussla och möta upp honom.

Observera att jag inte klagat idag, duktig flicka va?!

12 thoughts on “Duktig flicka

  1. Haha! Har också nött ut soffan… Skulle verkligen behöva en ny, det har hånglats så mycket i den att metallunderredet har lossnat och gnisslar så fort man bara vrider lite på sig.

Kommentera

