Sjukstugan

Liten rapport från en så kallade sjukstugan. Jag har haft influensalikande symptom och ont på de mest konstiga ställen på kroppen. Brännande och inte där utslagen är och sen brännande områden på hela vänster sida, leder och ända ner på smalbenen. Trött som en gnu på det. Idag lite bättre men samma onda på vänstersidan.

Städning stod på agendan då promenad i underbart höstväder är uteslutet. Kan inte ha bh alls så all träning, ridning och annat går bort. Hemma med tvillignarna fria funkar dock riktigt bra. Slängde på mig en snabbis bara då jag var och handlade. Hade lite nya recept jag behövde grejer till. Älskar billiga veckan på Ica, enkla recept som går fort. Lagom för mig som inte älskar att laga mat.

Jag har alltså rätt så tråkigt helt enkelt. Varken mer eller mindre. Roligaste är väl att se på Borta med vinden för hundrade gången. Vin och choklad är dock en humörhöjare!

5 thoughts on “Sjukstugan

  1. Vad kan vara bättre än att slippa bh!? Fy fan vad jag önskar att jag hade välfyllda sillisar bara för att slippa bh (pga typ 6 nästintill obefintliga diskar i bröstryggen)
    Men du, krya på dig!

Kommentera

