Really!!

Men för helvete! Nu undrar jag på allvar vad jag gjort för fel. Karmajäveln, Murphyidioten och alla andra högre makter är ute efter mig. Straffa mig för mina handlingar eller mitt omoraliska leverne…eller för att jag inte har gröna växter hemma. Jag vet faktiskt inte varför. Big tyckte också att det faktiskt börjar bli synd om mig som råkar ut för allt.

Nåväl jag har varit lite sliten och småfebrig i veckan men alla är sjuk här så jag tyckte liksom att jag kommit lindrigt undan. Lymfarna i vänster armhåla har varit ömma och även sidan av kroppen. Igår kliade det på ryggen och jag kliade och klöste i något jag trodde var en blemma. I morse när jag som vanligt skulle tvätta mig under armarna känner jag att jag var knottrig och lyfter på armen och kollar i spegeln. Två knytnävstora områden med blemmor där och en på ryggen.

What tha f–k! Googlade och insåg att jag fått en gamlingssjukdom. Bältros. Ringde vårdcentralen och fick snabb tid. Sköterskan som är yngre än jag upplyste mig om att hon haft det för fem år sen…alltså inte baaaara en tantsjukdom utan vi ungdomar 😉 kan visst få det också. Ett tips var att badda områdena med vodka för att få dem att torka ut snabbare. Det hjälper visst att ta det invärtes också :P.

Sååå nu äter jag antivirusmeducin och om det börjar göra mer ont ger dom mig nervblockerare. Suck! Största problemet är att alla blåsor är placerade precis under bh-banden, skaver härligt.

Love life ♡♡♡

På den positiva sidan är att jag äntligen fått besked om lönehöjningen. Fick mer än väntat. Så love life lite till ♡♡♡.

8 thoughts on “Really!!

    • Vem har inte roligare full!? Då kan jag ha lepra och spetälska också ;). Men tuttarna släpps inte lös i offentlighetens ljus. Har nog att hålla koll på dom instängda ;).

Kommentera

