Stalker

En flaska vin, massor med godis och chips…kanske därför jag vaknade halv ett idag. Släpade mig till soffan, intog en näringsrik frukost och rejält med kaffe. Inte fan blev jag piggare för det. Drog till mig resterna från gårdagens frosseri och ett rejält glas Pepsi. Lägg till program som Grease oc diverse såpor.  Hepp där har ni receptet på en perfekt lördag. Jag såg iallafall solen genom springorna på persiennerna.

Vid sex ryckte jag upp mig och drog till gymmet och körde mitt kick ass benprogram. Efter duschen åkte jag och handlade. Såg en snygg karl i ögonvrån, läs lång man med arbetskläder och keps. Mmmums. Sååå sexigt. Vid kassan insåg jag att det var ungdomskärleken från härom helgen. Blev lite mjuk i knäna men efter att jag råkade se min spegelbild i ett fönster kändes det inte alls som en god idé att ge mig tillkänna. Mjukbyxor och i övrigt den mest omatchade klädseln i mannaminne. Lägg till rödflammig, osminkat ansikte och tja…jag hade ingen borste med mig så håret var fingerkammat. Hade inga sockor och körde amerikanskt för det är lätt hänt att man glömmer trollorna när man har bråttom.

Väntade lite i bilen. Ni vet hukade lite och var lite stalkerläbbig. Ville ju bara se honom. Varför är alltid karlar snyggare i sunkkläder? Damn he looks good!

2 thoughts on “Stalker

Kommentera

