Blää

Vi kan konstatera att det inte är lätt att vara tonåring. Ej heller tonårsmamma. Började morgonen med drama, drama och åter drama. Bråk och gråt och tvinga iväg på skolan, i med lite Clear eyes för att se hyfsat presentabel ut. Lite häststrul på det och sen var statusen på den dagen satt. Nä just ja, fasta på det också. Tvåhundra gram choklad hade fan inte suttit helt fel just nu. Men som den karaktärsfasta människa jag är så for jag på gymmet och nu önskar jag att dagen är slut snart.

4 thoughts on “Blää

    • Eller hur!! Känner mig som en fantastisk människa med både ryggrad och enastående moral och karaktär. Det är i alla fall vad jag tycker, måhända att få håller med :P.

      Idag blev det rejäl micromiddag med vin, chips och godis wohooo :D.

    • Diet? Nu förstår jag inte…här äter man som besatt ;).

      Barn är till för att tvingas. Jag får göra som jag vill med ungjäkeln, inte aga för det är förbjudet enligt lag (men jag fantiserar ungefär sjutton gånger om dagen på att bitchslappa henne) men lite tvång och psykisk misshandel borde väl vara lagligt? Hon får ta det med sin terapeut senare ;).

Kommentera

