Höstrenovering

Bra att jag sovit tre timmar nu ikväll, lär ju underlätta nattsömnen!! Vette sjutton varför jag är så trött, tror helt enkelt att jag sovit för mycket i helgen så jag inte sov alls natten mot måndag och därför fuckar jag upp hela veckans sömn. Önskar att jag kunde vara som folk och sova. Spelar ingen roll att jag börjar jobba och får rutiner, jag och sömnen hittar aldrig en balans nånsin.

Idag, äntligen, har jag färgat mitt blaskiga hår och slipper se fyrfilig utväxt. Ännu rödare blev det och jag älskar det. Iofs hade allt annat än det jag hade varit bättre. Igår fick jag även nya naglar så jag känner mig hyfsat renoverad nu. Nu är det bara vikteländet kvar men jag är på rätt väg. 5:2 inne på tredje veckan och ner två kilo är inte fy skam. Nog är det jobbigt att fasta de dagar det ska fastas men med tanke på resultatet så får det faktiskt anses värt det.

Det jag inte kommer mig iväg på är träningen. Det är stört omöjligt att komma mig iväg, biter inte på någonstans. Får helt enkelt rycka upp mig och bara köra. Känns inte bra någonstans att vara otränad. Om åtminstone snåltarmen skulle kicka in när autogirot på träningskortet tickar på!

6 thoughts on “Höstrenovering

  1. Du kan få min sömn. Jag däckar som en knockad sten och vaknar visserligen varje gång jag rör mig, men skulle lätt kunna sova flera timmar till när natten är över. Skitjobbigt.

Kommentera

