Igen då?

Ingen kan aaaana var jag varit idag! Börjar nästan bli less på strandhelvetet. Vill röra på mig mer än i vattnet men det är omöjligt. Klagar inte, man kan väl säga att jag önskar att det blir aningen svalare va? För första gången kände jag mig lite bränd, trots att jag smörjer in mig med solskyddsfaktor. I morgon är det visst varmt också så ta en vild gissning var vi ska. Svårt?

Ligger och kollar på Jane Austen Bookclub och önskar att jag fick med mig några till en egen Austenbokklubb. Är ju faktiskt med i en där vi läser nya böcker men sååå aktiva är vi inte kanske två böcker per termin. Men jag gillar inte så många moderna böcker faktiskt, lite tråkiga…om det inte är om änglar, demoner, vampyrer och annat hittepå.

Fick en inbjudan till Luleå idag. Det är ju så att jag fick en ny FB vän för någon månad sen. En kille som jag hängde med, som var med i en sån där klubb, på 90-talet. Nåväl förra helgen ville han ses över en drink eller som han skrev: Du är singel, jag är singel. Ska vi ta en drink någon dag? Jag svarade som jag kände att jag aldrig mer ska dricka, men vänta en vecka så kanske. MEN jag vet inte alls. Är inte attraherad av honom precis, men jag gillade honom då för att han är hygglig. Tror till och med jag hade en liten fling med hans bror.

Nåja det var bara en snabbreflektion så här i reklampausen.

2 thoughts on “Igen då?

    • Det funkar helt enkelt inte. Ibland önskar jag att jag kunde nöja mig så jag slapp sitta här på glasberget och ta plats från någon stackare som står i kö. VIP kan man kalla mig ;).

Kommentera

