Förb—-t

Nu är jag sjukt less. På 30+ ute och ännu varmare inne. På insekter! Jag har säkert dödat 20 getingar, 100 bromsar, lika många blindingar och hästflugor. Alla utom getingarna har bitit mig först. Ser fan ut som om jag har böldpest. Jag dricker litervis och pissar dubbelt så mycket. Jag hatar de äckliga fjärils/malliknande krypen som svärmar om nätterna…äckliga spröt och respektlösa är dom också!!

Packade precis ihop mina tillhörigheter. Droppen var när jag skulle på dass och det prasslade under stugan. Nää det var ingen groda. Det var säkert ett muterat köttätande monster! Har kastat sten, beväpnat mig med en pinne, sprungit runt stughelvetet i trosor och bh…med flipflopps!! Hoppat på altanen OCH i stuggolvet och skrikit och svurit. BRA att finnjävlagrannarna var ute och såg förödelsen.

Jag skiter högaktningsfullt i att det är en ö. Med skog. Grodor, möss och råttor och björnar ska hålla sig på fastlandet!! Tänkte åka hem för jag vill inte bli attackerad i sömnen. Men mu är jag så förbannat trött så jag orkar inte. Lägger till att mina älskade pilotglajor ligger på havets botten pga blindingsjävlarna som vill slita lös köttstycken ur skalpen! Vi hatar varandra krypen och jag. Såg inte en enda jävel som fick vifta, slå och dyka undan asen!!

Näää jag har inte sovit en blund i natt. Hur så!!! Varmt jue! Malhelveten nästlar sig in. Bokhelvetet var på sluttampen. Kunde de inte bara dödat demoneländet och levt lyckliga i alla sina dar? Måste det tuggas om allt och ge öppningar till spin-offer? Vem fan kan sova då?

Äh nu går jag och provar sova i stuga nummer tre. I morgon blir nog allt bra. Då är nog alla mina jag i balans. Eller?

18 thoughts on “Förb—-t

Kommentera

